Emiregem Merhaba kızlar bebeğim hareketlenmisti 4 gün önce inanılmaz bı hareketi vardı gece bile uyandığımda o kadar hareket ediyordu ki bı anda kesildi hareketleri hiç birsekilde hissetmiyorum biseymi olmustur acaba içim içimi yiyor
Hilalebrar Emiregem eğer doktora gitme ihitmalin varsa git canım bı eğer doktora gidemiyorsan sağlık ocağında bebeğin kalp atışıni duymak için bı cihazla bakıyorlar pazartesiye oraya git. Ama acilde gidebilirsin önünde daha 2 gece var beklemen gereken. Birde tatlı birşeyler yeyip uzan belki o zaman hareket eder bebek
bademli_puding Emiregem canım o haftalarda hergün hissetmezsin merak etme bende 17. Haftada hissetmeye başladım ama bi kaç günde bir hissediyodum şuan 19 bitmek üzere hergün biraz biraz hissediyorum ama yinede için rahat etsin istersen bi dr git
Emiregem bademli_puding ilk hissettigimde inanılmaz hareketliydi ama gerçekten gece bile çok hareketliydi ama bı anda kesilince korktum
cannjuuu Emiregem Bence şu an imkan varsa bi hastaneye gidip acilden giriş yapın bakılsın. Özel ya da devlet. Ama devlette ağrı falan varsa ultrason bakıyorlar sanırım. En kötü ağrım var dersiniz ultrason bakılması için. Özelde direkt hareket hissetmiyorum derseniz bakarlar. İçiniz rahat etsin en azından stres de iyi değil bebiş ve sizin için