Gebeliğimin ilk 3 ayı bulantı ve kusma ile geçti hiçbirşey yiyip içemedim 6 kg verdim. Sonra bulantılarım geçti, ama gücümü toplayamadım. annem yemeklerimi yapıp gönderiyor. Ben evde yemekle uğraşmak istemiyorum hem toksoplazma vs gibi takıntılarım var hemde zaten çeşitli yemek yapamıyorum diye direkt anneme yükledim. Sağolsun haftada 4 5 gün falan gönderiyor ama onları akşam yiyorum. Yanına salata falan yapmıyorum. Doyuyorum ama. Kalan günlerde sandviç vs geçiştiriyorum. Öğlen hiç acıkmıyorum hiç yemek yemiyorum direkt akşam yiyorum. Doktorum her gün 1 yumurta dedi ama onu da yiyemiyorum. Haftada 2 3 anca. Sadece süt ve kuruyemişimi hiç aksatmıyorum bir de kahvaltımı çok güzel ediyorum. Aralarda hep helva vs çekiyor cnm sadece onu yiyorum. Kış meyve için çok kesat. Hiç meyve yiyemiyorum nerdeyse narenciyeler falan mideme dokunuyor zaten. Aşırı vicdan azabı çekiyorum. Verdiğim kiloları geri aldım ama üstüne kilo alamıyorum ve bir türlü düzen kuramadım. Ne yapcam bilmiyorum :( sizce öğlen öğün atlamam çok sakıncalı oluyor mudur? Siz kalori almak için neler yapıyorsunuz? Bana yardım edin düzen kurayım. Şimdi aklıma da gelmiyor bişey evde ne olmalı ne yemeli ne içmeli?