MelisaGgg genel anestezi oldum hen şişliğim 1 hafta içinde indi eğer ödemin çok olursa bebeği ayaklarını uzatarak emzir şişliğinin inmesinde yardımcı oluyor haömileyken 13-14 kilo aldım doğumdan sonra doktorum yarım tayt şeklinde olan korse önerdi karnımda 1 ay içinde yok oldu hamile kaldığım kiloma geri döndüm 1,5 ay içinde
Emzirirkende şekerim düşmedi bol bol su tükettim