Arkadaşlar iyi akşamlar. Âdetime 2 gün kala hamile olduğumu öğrenmiştim. Âdet günüm gelince kahverengi lekelenme oldu. Şimdi yine aynı şekilde âdet günüm geldi. Kahverengi lekelenme olmuş yine. Her ihtimale karşı progeston kullanıyorum zaten. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Ağrım falan yok.