YagmurAnnesi SeyranTaner Hadi gozun aydin canim bende dun ogrendim. 13+5 iz bugun cok sukur. Bizim de prensesimiz geliyor 😇💕
Meva34 YagmurAnnesi Bende pazartesi kan verdim 21.03 çıktı adetime bi hafta vardı dr günün geçmeden neden kan verdin dedi bebek yık dedi bana günün geçerse gel tekrar kan ver dedi