Devlet hastanesi tercihi yapacaksanız doktorları çok iyi araştırıp da gitmenizi tavsiye ederim. Ama eşleri asla muayeneye almıyorlar devlet hastanelerinde bilginiz olsun. Devlette iyi bi doktor bulup takibi orada yaptırıp, arada eşiniz görsün diye de özele gidebilirsiniz. Bi arkadaşım bu anlattığım şekilde ilerlemişti ve doğumunu devlette yaptı. Devlette doğum yapmak istiyorsanız; takibinizin(düzenli muayenelerin) devlette yapılması gerek yoksa kabul etmiyorlar