Ben rossmandan aldim kendi markası mamas babydream 30 ml 45-50 tl gibi biseydi fiyatı henuz kullanmadigim icin yorum yapamiycam ben fiyati uygun diye aldim ama iki kuzenimden biri incia kullandi 4-5 yil once çok memnun kalmisti digeri de 7 ay once falan dogum yapti mustelanin kremini kullanmis hic yara olmadi demisti