yaprak_1212 9+3deyim bir haftadır suratımda büyük iltihaplı ve canımı yakan birsürü sivilce çıktı göğsümde de var normal mı acaba nasıl geçer ne zaman geçer bilgisi olan var mı
Greenmomy yaprak_1212 bende 9+3 teyim benimde yüzümde sivilceler var maalesef geçer diye ümit ediyorum :)
Tinkipinki Bende 10+5 geçen haftalarda benimde her yerimde çıktı. Hormonal değişiklikler sanrıım şimdi söndü 😊