kupp 5 bilgisayar filan var bulundugm ortamda sizce radyasyona maruz kaliyomuymdr doktorm hayir dedi ama bazen icim hic rahat etmiyor
busrabrbr kupp en önemlisi cep telefonlarımız hep yanımızda onda da radyasyon var.. yani sizin gibi düşünecek olursak bir çok insanın işi bırakması gerekiyor :/
Daisy0000 kupp Bende iş gereği saatlerce bilgisayar başında çalışıyordum. Hamileliğin etkisi sanırım gözlerde aşırı sulanma ve geçmeyen boyun ağrıları başladı.. Bide hep oturma hali hareket vs yok. Ben işi bıraktım sırf bu sebepten
kupp Mhtpflz bnm doktorm bise olmaz dedi ama blmiyorm sorup ayni cevabı alanlar varmi duymak istedim yinede
kupp busrabrbr valla is birakmak degilde insan huzursuz oluyo zaman zaman 😏 coklu blgisayar olunca bide