Babykalamar Nurselgy yok benim hamileligimin sadece 6. Haftasi kasik agrim oldu bebegim tutunurken. Ben siddetli bel agrisi yasiyorum bu haftalarda (oglum olucak)
Gulsumakdgn Bende doğumun nasıl başlayacağını çok merak ediyorum. 2 hafta önce nişan gelmişti 40 haftalık olduk hala bişey yok
Saree2 38+2 hala beklemedeyiz bende merak ediyorum Arada bel agrim var arada regli olcakmisim gibi ağrı ama gelen bisey yok🙃