Tiiffany nur34_ 😀 bende olmak istemezdim. Ameliyattan cıkarken, benden çıkan kanları ve peçeteleri gördüm bir büyük çöp kovası. Bayilmadim ama o kovayi görünce az daha bayilacaktim😀 Zaten bosuna dogum sonrasında bana 3 tüp kan baglamamıslar 😂
nur34_ Tiiffany esimde iste kan gorunce bayılıyor birde cok duygusal aglar diye o ana sahitlik etmek istemiyor kapida olucam zaten diyorda bakalim
ngul yildizd benim esim benmle sezeryan girmisti hata dedi bagirsaklarina kadar gprdum avrupada eslerini yada istedigin birini seninle sezeryana aliyor bende kuzenimin dogumuna girmistim hata