Cigdem523864 Bence de bu hafta için 29 mm kısa. Benim de 20.haftalarda 30 civarıydı ve kısalık sebebiyle hemen progestan ve başka ilaçlar kullanmaya başladım. Doktorum 25 mm altı olursa hemen serklaj yaparız dedi, ikiz de olduğu için riskli haftalar geçince dikiş atılmadı ve şu an 34.haftam bitti çok şükür. Ama kısalık 17lere düştü, devamlı takip ediyor. Erken doğum riski sebebiyle çok ayağa kalkmıyor, dikkat ediyorum. Bir başka doktora daha görünmekte fayda var, illa ki progestan önerecektir. Kendinizi yormayın, bol bol dinlenmeye bakın.