33 +5 haftalık gebeyim bugün belimden kasıklarıma vuran bi ağrı ile acile gittim doktor baya güzel baktı bebeğe ve böbreklerinde genişleme var doğumdan sonra çocuk doktoru incelemeli dedi başına gelen var mı aklıma takıldı acaba neden oldu diye yazarsanız sevinirim ☺️