Eceklc_13 Kızlar rahim ağzında kısalık olan ve zamanında doğum yapanlarımız varmı acaba neler yaptınız bu süreçte öneriniz varmı
Zynpdmrr 31+3 oldum. Bugün muayenede bendede kısalık göründü doktor tedaviye baslayalim dedi fitil falan verdi ama çok korkuyorum moralim cok bozuk😑 bu durumu yaşayan oldu mu erken doğum ile ilgili korkuyorum
minikbezelyemmm Kısa ise bence ağır iş yapılmamalı özellikle ayakta çok durulmamalı benimde var progestron kullanıyorum