Daha doğurmadın mı sorusu her şekilde olumsuz algılanmamalı bence. Bunu soranlar elbette bizim doğum tarihine müdahale edemeyeceğimizi biliyorlar. Boşboğazlıktan olabilir, meraktan olabilir, heyecandan olabilir, sabırsızlanıyor olabilir yani bi sürü anlam çıkabilir. Ama abartılacak kadar sıkılacak kadar olduğunu sanmıyorum zira tüm hemcinslerimiz gebeliğin 40 hafta olduğunu biliyor 🙂 39 + 1 den selamlar 🌸