Asii_41-anne Kızlar bes aylık hamileyim sizce bebegime neler almalıyım kaçar tane almayalım ? Siz neler aldınız ?
ipek-karadag80 Asii_41-anne Hangi ay dogacaksa ona göre bol atlet al mesela 7 8 tane olsun çünkü ilk doğduklarında sıvı kaka yaptiklari için dışına çok çıkıyor ben birde şey yapmıştım alt pijama sadece 5 tane almıştım üzeri temiz kalıyordu ama kaka çıktığı için maalesef alt kirleniyordu sadece altı degistiriyordum tulum fazla almayın gece yatarken yatmaya iyi oluyor beli feln açılmıyor ama alt değiştirirken gündüz zor oluyor alt üst takım daha kolaylık sağlıyor ağız mendili bolcana sürekli kusyorlar bir ince bir kalın baddaniye çorap al çünkü yaz bile olsa onlar ilk dogduklari 3 ay hala anne karninda gibi üşüyorlar birde kundak örtüsü muslin bez ben 4 tane almıştım kundakladim 6 aya kadar rahat uyuması için sonra kendiligine bıraktı zaten 6 aydan sonra çocuk bezini sakın stok yapma canım çünkü dogdugunda bazen poposu kabul etmiyor 1 paket al dene iyi gekirse onunla devam eder stok yaparsın aynı şekilde ıslak mendil de zaten 2 ay feln ben pamukla temizlenistim ama artk alkolsüz süper yeni doğan ıslak mendilleri var ona bile gerek kalmıyor bu kadar şimdilik aklıma gelen olursa ya da sormak istediğin olursa seve seve cevaplarım
Htcsnmz03 Asii_41-anne bende beş aylık hamileyim beşiğini bebek arabasını vs aldım giyim olarak genel olarak zıbın aldım isimli hastane çıkışı yaptırdım ağız mendili biberon emzik banyo için kova seti aldım emzirme yastığı aklıma gelenler bunlar 😀
1kizimolacakk Asii_41-anne 5 aylık anne olarak ben kendi tecrübelerimi yazayım 😄 Alışverişe çok erken başlamıştım iyi ki öyle yapmışım şuan hala indirimde aldığım büyük eşyalardan kullandıklarım var 😄 Kıyafette yenidoğan olarak ben 1 adet battaniyesi vs olan 10 lu hastane çıkışı yaptırmıştım isimli. 2 adet 5li takım ve 2 adet alt üst takım toplam 5 takım kıyafetimiz vardı ve 5. Haftadan sonra hiç birisi olmadı ve bu kadarı bana yetti. Çıtçıtlı body de 4 tane aldım yeterli geldi. 3 ay kıyafette 4 takım almıştım önceden ve bebeğin gelişimine göre 4. Aydan itibaren ben 6-9 ay beden bile giydirmeye başladım bazı markaların kalıpları küçük oluyor devamını o yüzden bebeğe göre almak daha mantıklı.
semanureliz İlk 3 ay giymesi için kolay olsun diye hep önden düğmeli kendinden eldivenli aldım 5 tane felan tam takım hastane çıkışı aldım geri kalan tulum du beğendiğim takımları 3.6 6.9 9.12 ay aldım
elifff_17 kıyafetler dışında ateş ölçer emzik biberon tarak şampuanı kremi losyonu yatak örtüleri beşik bebek arabası çamaşırlarını yıkamak icin deterjan banyo küvet seti vb aklıma gelenler….
Asliormanci Asii_41-anne canım alt üst zıbın al 0.3 ay arası olanlardan olsun yaz bebeği olacak senin bol bol kıs kollu zıbın al tulum çok alma bence ikili takım daha rahat olur ince battaniye al 3 4 tane
srny Benim de öyle geçmeyen mide bulantısı, karın ve bel ağrıları, +3 kilo🤦♀️ sürekli tuzlu yada karbonhidrat yeme isteği şimdilik böyle🫠