EmineDefneGokce tabiki içinizden ne geçiyirsa onu yapmanız en doğrusu herkes gibi bende fikrimi açıkladım sadece. İki dra gidin özel ya da devlet fsrketmez ikiside farklı birşey söyleyecek size dimi ? Bende o şekilde sadece kendim olsam öyle yapardım o yüzden kendi fikrimi söyledim. Ama herşeyi tabiki rabbim bilir ve en doğru yoluda o gösterir zaten önemli olan iyi düşünüp doğru karar vermek