Benas kız 6-9 alırsa çocuk içinde kaybolur saçmalama 😂 çabuk büyüyorlar ama 6-9 da aşırı aşırı büyük gelir. 3-6 ay almak en mantıklısı. Hep öyle almıştım. Kızım 2.5 aylık iyi oluyor. İlk 2 ay büyük gelmişti. 6 aylık olana kadar giyer muhtemelen. Ama 6-9 ay inanılmaz büyük gelir kaybolur çocuklar içinde