Daisyy Arkadaşlar bugün kese göründü çok şükür😍 Doktorum kalp atışı için 1 hafta sonra gel dedi. Folik asit yazdı. Bir de mide bulantısı için emedur yazdı. Hamileyken emedur kullanan var mı? Gerçi doktor vardır bir bildiği de ben emin olamadım hamile değilken bile çok zor durumda kalmadıkça ilaç kullanmayan biriyim.
Mervenin Daisyy hayırlı olsun benm deli gibi bulantım kusmam olmasına rağmen ilaç bermedi dr ilk üç ay miğde bulantısı ilacını tehlikeli görüyorm dedi🙄
Nisanurr Daisyy benim doktorumda bana bitkisel mide bulantısı için ilaç yazmıştı aldım ama kullanmadım sonuçta doğanın kanunu bu hamileysen miden bulanır sırf midem bulandigi için ilaç içmek istemedim niye durduk yere ilaç vereyim ona ne kadar bitkisel olursa olsun bulantılarım zorladı beni ama binevi de tadı o acı çekmeden güzellik olmaz 🤗💛
Mervenin Daisyy benim dr a bir yalvarmadığım kaldı canım okadar kusıyordum ki ilk üç ay gerçekten korku dilmi gibi geçti ama vermedi serım taktırdık kötü oldukça öyle böyle atlattık çok şükür😅😇
Daisyy Mervenin ben de bari kötü oldukça acile gideyim ilaç kullanmak yerine çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için :)
Mervenin Daisyy kesinlikle öyle yap canm folik asiti iç ama oda miğde bulantısı yapa blir markasını değiştir ozamnda😇
Kyhnsnl58 Banada folik asit yazmıştı bulantımı artırdı bitkisel bir vitamin ilacı yazdı bulantıyı azalttı çok şükür
Daisyy Bhrsu valla benim tam belli değil haftası çünkü geç döllenme sanırım canım. Doktor da bir şey demedi. En son taa 2 eylülde adet olmuştum ama ona göre bakarsam ohoo 2 aylık hamileyim o da mümkün değil :) sen bana 4 bilemedin 5 haftalık de canım :)
Merveee277 Daisyy haha bende öyleydim valla 😂 şimdi 10 haftalık olduk sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Daisyy Nisanurr haklısın canım doğanın kanunu bu inan başka şey olsa doktora söylemem bile acı eşiği yüksektir. Ne bileyim ağrım olsa falan normal olsa söylemem bile. Ama mide bulantısı çocukluğumdan beri resmen kabusum. Kimse sevmez tabi ama ben ayrı bi korkuyorum kusmaktan midemin bulanmasından. Yine de tabi dayanabildiğim kadar dayanacağım :)
Daisyy Mervenin aynen folik asit mide bulantısı yapıyormuş bakalım bi deneyeyim olmadı değiştiririm :)
Daisyy Mervenin aynen folik asit mide bulantısı yapıyormuş bakalım bi deneyeyim olmadı değiştiririm :)
Pinkyy Daisyy canım tebrikler,benimde ilk haftalarda mide bulantım çok oldu dışarı çıkamadım düşün,doktorum ilaç verdi ama mecbur kalmadıkça kullanma biraz idare et dedi,aldım ilacı ama hiç kullanmadım bende..
Daisyy Pinkyy aynen dayanabildiğim kadar dayanacağım kullanmamaya dikkat edeceğim zaten normalde bile ilaç almamaya çalışan biriyim
UcanHamile Benim doktorum bana premesis diye bir bitkisel bulantı ilacı verdi. Emadur gibi ilaçları ağır hastalarda tercih ediyoruz c kategorisinde olan ilaç bunlar insan üstünde test yapilmamamis he verdiğimiz hastalarda yan etki gördük mu hayır ama ilk etapta vermeyi uygun görmüyorum demişti. Bir çok arkadaşım Emadur kullandı ama
Daisyy UcanHamile bari ben bi ara özele gideyim sorayım bu ilaç meselesini belki başka bi bulantı ilacı tavsiye eder
KeremSevda27 Daisyy miden bulandikca iç canım şiddetin arttıkça yani ben hergun hergun almadm dayanabildgm kadar dayandm baktm olmuyo iciyodum onzdy diye bi ilacti benimde ve kesiyodu bulantiyi
Tugcec01 Daisyy balım hayırlı uğurlu olsun allah cümlemize sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin ne kadar da göründü balım kesen kaç haftada 🤗 bende Hamişim geçen hafta keseyi göremediler bu hafta çağırdılar keseyi görmek için net ne kadarlık olduğunu söylemediler minnağımın sen ne kadarlık gebişsin bebegım kaçıncı haftada göründü kese balım ♥️🤰🏻🤗
Daisyy Tugcec01 valla benim tam belli değil haftası çünkü geç döllenme sanırım canım. Doktor da bir şey demedi. En son taa 2 eylülde adet olmuştum ama ona göre bakarsam ohoo 2 aylık hamileyim o da mümkün değil :) sen bana 4 bilemedin 5 haftalık de canım :)
Ozlemozby Tugcec01 bende bugun 5 haftalik oldm ama keseyi goremeden gelmek istemiyorum ne zaman gitsem bilemedim :(
Nisanurr Daisyy aynen öyle elbet bitecek zaten dişimizi sikmamiz yeterli vücudumuzdan insan çıkarıyoruz buna mi dayanamicaz 😁 gerçi bazen kabus oluyo gerçekten ama bi şekil dayanmaya çalışıyoruz
Biranneikibebek_ Daisyy hemen başladı mı bulantılarınız ya birde folik asiti tok karnına için ben de çalışıyorum akşam eve geldikten sonra içiyorum yatmama yakın çok şükür bulantı baş dönme gibi şikayetlerim yok🙏🏻