Sofiya1 Öncelikle çocuğunuz olabilir tabiki ama şöyle bir durum var ki sağlık sorunu olmayan insanların bile bazen çocuğu olmuyor. Ben de senelerce tedavi gördüm. İlk regl olduğum seneden beri diyeym hatta. Hala düzenli regl göremiyordum. Hamilelik haberinden önce enfeksiyon için gittiğim doktor da bana çocuğunuz olmayabilir demişti yıkılmıştım. 2 ay sonra öğrendim ki 5 haftalık hamileyim. Şimdi önce iyi bir doktor bulup bütün hormon değerlerinizi normalleştirmeye çalışacaksınız. Bu arada stres yapmadan eğer kiloluysanız kilo vermeye başlayacaksınız. Aslında kilo değil ama beslenme tarzı pcosta çok önemli. Karbonhidrattan fakir bir beslenme yapıp bol bol avakado, ceviz, fındık gibi sağlıklı yağlarla protein yiyeceksiniz. Ben başka bir sebepten yaklaşık 1 senedir böyle besleniyordum. Adet olmadığım zamanlarda hayıt tohumu çayı içiyordum. Zaten instagramda pcos yazıp aratınca bir sürü beslenme örneği çıkar önünüze. Egzersiz yapmaya çalışın ve en önemlisi tekrar tekrar söylüyorum stres yok. Benim kafamda yokken çocuk sahibi oldum.