LeylaKadir bence önceden insanlar anlamıyordu.Zaten erken yaşta evleniyorlardi,15-16 yaşındaki çocukta ne anlasın düşükten.E birde düzenli takip yok şimdi adet gecikmesi olmadan bile hamileliğini öğreniyor insanlar,ultrason imkanı da var her şey belli oluyor.Tabiki yediğimiz içtiğimiz seylerde son 15 yılda çoğu şeyi değiştirdi insanalr artık kolay hamile kalamiyor mesela