Mercimegin_annesi06 Kızçeler 6 haftalık hamilelikte göğüslerde hassasiyetten dolayı gece bile uyuyamıyorum var mı bi tavsiyesi olan help meee 🥲🥲
merve211 Mercimegin_annesi06 uçlarını kremle canım o biraz iyi geliyor gerisi için yapacak bişey yok malesf üçüncü aya kadar devam etmişti benimki
Seda_w Mercimegin_annesi06 vazelin sürüyorum kuzum bende uçlarına aynı durumdayız sütyen giyme giyiyorsan sporcu atleti giy kuzum ben böyle yapıyorum 5+3 üz bizde
Ahsenveannesi Mercimegin_annesi06 sıkan sütyenler giyme benimde 8-9 haftaya kadar büyüdüler çok hassaslari nemli tut çatlak olmasın 2-3 hafta sürebilir
Mercimegin_annesi06 Seda_w vazelin petrol ürünü olduğu için zararlı olabilir ama sporcu atleti güzel fikir teşekkürler 🌸
Seda_w Mercimegin_annesi06 rica ederim Doktor’um söylemişti vazelin kantoron yağı kullan iyi geldi diye kuzum
merve211 Mercimegin_annesi06 evet evet geçiyor sonra tammamen hormonsal zaten benim tüp bebek olduğu için hormonlar zaten cosmustu 😂🤭 bide son bi iki ay cekiceksin ben şuan çekiyorum yani ama baştaki gibi değil ama muhakkak krem sür rahatlatır