Kızlar selam. Ben kabin boy bebek arabası almak istiyorum ve onlara puset takılmıyor benim alacağım modele. Şimdi size sorum şu. Ayrıyetten puset alsam ilk 6 ay sadece puset mi kullanılıyor? Puseti sürekli elde taşıma bizi çok mu yorar? İlk gebeliğim çevremde de danışacağım kimse yok sizlerden yardım istiyorum ona göre alacağım