Bera2323 Kızlar 6+4 tuvale büyük abdestime çıkarken ıkındım kahve rengimsi iki damla bir şey geldi akıntımda bugün çok fazla aşırı iltihap mı ne acaba tedirginim
Binnur-cam Bera2323 yerleşme kanaması olabilir düşük riskin olabilir daha çok başındasın tatlım birdahaki kan gelmesini falan bekleme bir acile dr görün baksınlar ..
010203__esra Bera2323 bence doktora bildirin benimde başlarda kahverengi leke geldi ilaç tedavisi başlattı
EdaDeyis Bera2323 aynı haftadayiz seninle benimde gecen hafta oldu yerleşme kanamasıdir kahverengi ve lekelenme tarzinda sanirim o yüzden endiselenme progestan kullaniyor musun
Bera2323 EdaDeyis yok eda pazartesi kalp atışları için doktora gideceğim belki verirse o zaman verir henüz doktora görünmedim