Kızlar ilk gebeliğim oğlumuz olacak inşaAllah eşim Adıyamanlı illa tutturdu adı Yaman olacak diye bende kabul ettim ama diyorum bir isim daha koyalım yok diyor annemde ne biçim isim düzgün bir isim bulun ben Yaman demem çocuğunuza diyor ne yapıcam bilemiyorum