Kevser29k Kızlarrrr aşırı derece kursagim kaynıyor özellikle yatma vakitlarinde ne yapabilirim sizinde oluryir mu
bendiyebiriii Kevser29k 3. Trimesterla birlikte bebek büyüdüğü için organlara baskı yapıp mide yanması yapıyormuş evet. Bende de çok oluyor ölüyorum sanıyorum o an. Ben yudum yudum su içiyorum sürekli. Anlık da olsa midem rahatlıyor
2pati1baby Kevser29k reflü başlangıcı doktorunuza söyleyin ilaç başlatabiliyor ilerleyen haftalarda daha can sıkıcı oluyor 😕
Kevser29k Mucizem33 Ilık Süt içiyorum canım biraz da bal katıyorum ama ama gaz yapıyor oda başka neler yapiyirsunuz
AyFa1608 Kevser29k sütü sade iç bal da çok yakar mideyi. Ben her akşam bir muz yiyorum bi süre sonra rennie tablet emiyorum tam uyuyacağım sırada da ılık süt içiyorum geceleri şükür rahat ediyorum