Slnmyra kabus gibiydi diyebilirim. hamile kalamadığım için çook basit bir operasyon olan polip alımı için histereskopiye girdim. daha önce başka bir hastane ve doktorda olduğum için ikisi arasında ciddi fark olduğunu söyleyebilirim. gerçi eli bana uğurlu geldi iki ay sonra hamile kaldım ama kesinlikle rahme giremediğini falan söylemişti operasyon sonrası beni apar topar kanamalı halde taburcu ettiler. kaç haftalık bebeğiniz?