Aysedemirr Selam kızlar 18 haftalık gebeyim sırtımda ve omuzlarımda aşırı derece de sivilce çıktı sadece hormonlardan mı oluyor bide doktora bildirmem gerekiyormu sizde ?
Sinem0135 Aysedemirr 2 gebelik yaşadım gebeliklerim devam etmedi ama her hamile kaldığım da sivilcelerim başladı . Yüzüm çok kötü oldu . Doktorum o zamlar normal dedi hormonlar dam kaynaklı . Kürtajdan yani beta hormonu vücutta sıfırlanınca sivilceler de geçiyor canım benim öyle oldu
Bebekliannee Aysedemirr benimde yüzüm felâket sivilceler oldu. Tam geçiyor bu sefer daha çok çıkıyor. Çene yanak alın her yer.
Nazindirellaa Aysedemirr hamile kaldığımdan beri benim de omuz ve sırt bölgelerimde başladı. 30.haftamdayım hala devam. İnternette araştırdım hormon diyor. Doktora sordum hormonlardan çok canını sıkıyorsa cildiyeye git ama ilaç verse de kullanamayacaksın zaten dedi. Yapacak bir şey yok gibi🥹
Aysedemirr Nazindirellaa inşallah doğumdan sonra geçer ya genel de kız bebeklerde sivilce sorunu cok. Olur derler de doğrumudur bilemiyorum 😀😒