Benimde 5 i geçen ay 5 i oldum her ay düzenli 5 i oluyorum ama geçen ay 31 çektiğine göre bir gün fazla geçti benim hala cesaretimi toplayıp test yapamıyorum kızlar ya ☹️ regl olmadım ama göğüslerim belim baya bir ağrıyor bana cesaret verin de test yapayım yada bekledim bekledim bi 3 gün daha geçsin bekleyim mi me dersiniz ?