Kızlar 29.haftaya kadar herşey iyiyken böbrek genişlemesi ve idrar yolu enfeksiyonu ağrısıyla hastaneye gittiğğmde bebeğin baskıladığını öğrendim dr evde yat bişey yapma dedi. Şu an bu durumu aşamıyorum sürekli ağlama krizleri vs napacağım bilmiyorum biraz hareket etmesin bişey mi oldu diye düşünüyorum sizde de varmı böyle bir şey😓