Bellisima21 Arkadaşlar günde bir tane Nescafe sütlü içiyorum benim gibi içen var mı kahve bir zararı yok değil mi
beyzacmvrc Bellisima21 Nescafe normalde de çok zararlı bişey aslında. Turk kahvesi için onun yerine isterseniz😊
2pati1baby Bellisima21 her gün aç karnına bir tane içiyorum , ya ben aslında hiç bir Şeyden sakınmadım ; sigara ve alkol harici tabiki. Kolada içiyorum canım ne isterse onuda yiyorum 🤷♀️
Mustafayigitvebeytugannesi Bellisima21 Ben ikinci oğlumda günlük nerdeyse 2 fincan Nescafe içmiştim, şuan bunda ise nerdeyde günlük 2 fincan türk kahvesi içiyorum ya ne yapıyım canım istiyor burnuma kokuyor resmen 🤦😊
mylittlebabym Onun yerine sade süt içseniz, bir kasik pekmezle hem çok faydalı. Kafein gereksiz yere zarar verir vücuda üstelik paketli gıda hiçbir faydası yok size şuan :(
dyt_gulcay Gebelikte kafein sınırı 2 fincan türk kahvesi, 3 4 bardak açık çay. Bunları tükettiğiniz gün çikolata tüketmeyin çikolatanın türüne göre yine kafein oranı değişmektedir