betulunannesi insallah ozel hastaneye gidiyosunuz bazi doktorlar hastaneye para kazandirmak icin yapiyolar bnde gittigimde kendi doktorum yoktu baska doktor vardi sonra kendi doktoruma gittim de yatirilcak kadar sikintimin olmadigini ama dikkat etmemi soyledi