Seda_w Normalde kendim sigara bağımlısıyım hamile olduğumu öğrendiğim gün tiksindim sigaradan benim gibi olan varmı 💫😂
Nursedakcpnr Seda_w bennn şuan 2.gebeliğim hiç içemedim bir ara canım çekti yanımda biri içerse 1 tane içerim ilk gebelikte de böyleydi
Gizemmiray35 Seda_w bende aynı sizin gibiyim tiksindim kokusuna tahammülüm yok şuna 11 haftalığız sonra geçer mi bu tiksinme durumu bilemiyorum
cns__ Seda_w ben de bulantılarımın olduğu dönem tiksindim bıraktım. 6 aydır filan içmedim hiç. Ama o kadar canım istiyor ki anlatamam, doğumu bekliyorum dört gözle 😂😂
Betulakarr Ben ne yazık ki içiyorum 😔 hiç tiksinmedim azalttım en incesine gectim en düşüğüne ama içiyorum 😔
Seda_w Nursedakcpnr hiç canım bile istemiyor normal de asla, duramam sigarasız başım, ağrır sinirli olurum ama bilmiyorum bi anda, ben bile böyle tiksincegimi beklemiyordum
Seda_w Gizemmiray35 5+3 bizde eşimin üzerinde kalan o sigara kokusunu bile istemiyorım öyle, söyleyeyim normalde her gün 1 paketten fazla içerdim
Aysedemirr cns__ benimde oyle canım çok istiyor hafta rüyama giriyor bazen zor tutuyorum kendimi ama doğumdan sonra da sıkıntı diye biliyorum canım emzirdiğimiz için süte geçiyor diye biliyorum
Slakiprtci Seda_w valla bağımlısıyım içiyorum hiçte tiksinmedim 7ve ya 8 i buluyor günde elimden geldiğince azaltınm
cns__ Seda_w bu kadar canım isteyince doktora söylemiştim çok çok istersen 1 duman çek demişti😂 eşim içerken 1-2 kere yaptım ama onda da midem bulandı
Seda_w Aysedemirr evet doğumdan sonra da bi iki duman, falan anca bende öyle biliyorum o da çok zorlanırsan dayanamayacak, hale gelırsen
cns__ Aysedemirr evet emzirme döneminde de içmeyin diyolar. Benimki sadece can çekmesi muhtemelen şu an 1 tane yaksam içemem zaten.
Seda_w cns__ kız bişey diyeyim mı eşim hamile, olmadan önce bana şey diyordu evde sigara bırakmıcam sigara, parası, falan diyordu o kadar bagımlıydım adam şaşırıyor şimdi bana 😂😂😂
cns__ Seda_w işte enteresan olan da o. Ben de normalde 1 paketi geçerdi, şimdi kokusu bile midemi bulandırıyor ama bi yandan da canım istiyor. Çok garip bir durum😂😂
Nazindirellaa Seda_w günde 1-2 taneye doktorum izin vermişti. Ben de öğlen yarım içip söndürüyorum bir de akşam yemekten sonra yarım içiyorum böyle böyle kendimi kandırıyorum mecbur keşke hiç içmesek ama olmuyor 🥹
Seda_w Nazindirellaa söndürdüğüm yarım sigarayı sakın akşam, geri yakıp içme o daha çok zararlı kokusu bile farklı olur normal ilk yaktıgın sigaradan