Arzu3434 Kızlar normalde çok sakin birisiyim ilk doğumum erken oldu bebeği kaybettik bu 2. Gebeliğim serklajlıyım ama inanın iştahım gitti korkudan stresten her an bişey olacak diye benim gibi olan var mı kendimi yönetemiyorum sürekli düşünmekten
CmreKsidar Arzu3434 bende sizin gibi aşırı paniğim 24 haftadan beri suyum az 31 haftalığım her an bişey olacak psikolojisi var sürekli kendimi dinliyorum söyle oldu bişey mi oldu böyle oldu bişey mi oldu diye diye kafayı yicem. Kendimi oyalayıp düşünmemeye çalışıyorum yanlız kalmamaya çalışıyorum. İnsallah sağ sağlim alırız kucağımıza
Skrblt Arzu3434 ben de benzer durum yaşadım ve başlarda çok tedirgindim. Sonra düşündüm bişey olacaksa bile ben müdahale edemem. Olacak olan oluyor. Bunlara takılıp 9 ayı böyle geçiremem bebek de stres oluyor. Rahatla allaha sığın. Bir bebek doğacaksa hiçbir şey durduramaz onu. Rıskı olan geliyor
gstetik Arzu3434 cok haklısın panik olmakta ama olumlu dusünmelisin.bana da doktorum kendinin psikologu sen olacaksin benim bile soylediklerim seni rahatlatamaz dedi.Cok sukur 33 oldum ben de serklajliyim
Arzu3434 CmreKsidar inanın öyle hem riskli gebeyim hem enfeksiyon kafayı yedim düşüne düşüne deliricem rabbim hepimize kucağına almaya nasip etsin siz yaşam sınırını geçmişsiniz ne güzel🥺🥺
Arzu3434 Skrblt biliyorum tevekkülüm sonsuz ama yenemiyorum korkumu😞 biraz daha rahatlamaya çalışıcam inşallah
CmreKsidar Arzu3434 öyle ama yine de çok erken amin inşallah bebeklerimiz zamanında ve sağlıkla doğar 🌸
Skrblt Arzu3434 enfeksiyon için probiyotik kullanıyorum ben. Sende kullan istersen. Duabalance bv probiyotik kullanıyorum. Hamilelik sonuna kadar devam edicem.
gstetik Arzu3434 simdilik bir sorun olmadi cok sukur.buyumeye bagli acılar oluyor kaslarimi geriyorlarmis gibi hissediyorum bazen.
Skrblt Arzu3434 evet oluyor. Sürekli dinleniyorum. Yemek kahvaltı dışında hep uzanıyorum. Haftada bir falan hava almak için markete gidiyorum. Yani normalleştirdim içimde ağrıyı sızıyı. Benim bünyem bu şekilde ilerliyor ve dikkat etmem gerekiyor diye düşünerek normalleştiriyorum.