ebrum1 Merhaba hanımlar 39+3 teyim bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin başı aşağıda eli kulağında dedi eve gelince kasıklarımda ağrı vajinada baskı ve ağrı oluyor yürürken ağrı oluyor kalçamdada ilk hamileliğim nişanda gelmedi suda gelmedi
Ahsenveannesi ebrum1 bebek kanala girerken de öyle oluyor doğum yakındır ama bir haftayida bulabilir belli olmaz
Aasel34 Çatı muayenesinden sonra ağrı hatta az kanama olabilir bende öyle olmuştum dış al yat dinlen takip et kendini canım