ilkimbebee Bebeğime keçi kılı tarak almak istiyorum isme özel trendyolda bi kaç tane beğendim yorumları da iyi fakat isimli mi yaptırsam yoksa isimsiz mi karar veremedim sizler neler aldınız ?
beyzacmvrc ilkimbebee isimsiz al boşver 😅 ben Trendyol saticisini dolaptan aldım kuponla daha uygun geldi Trendyol da ikilisi 125 di burda üçlüsünü 115 e aldım kargo da yoktu hizmet bedeli vardı 7-8 lira 40 da kuponum vardı yani 3 tarak 82 TL ye falan geldi yani bana😅 fuliastore sayfasından aldm dolaptan Trendyol da da satışı var 
CansuDRY ilkimbebee İsimli değil bizimki. Fulia markası. Ben severek kullanıyorum. Gerçi benim kızımın saçı çok olduğu için fırçayı çok kullanamadım. Fırçasız olan tarak daha kullanışlı geldi o yüzden.
Sinemozy ilkimbebee ben fulia marka olanı tercih ettim yorumları ve instagram bloggerlarda da çok görüyodum çok güzel geldi yumuşacık ama yanındaki konak tarağı sert onu baybjem tercih ettim daha yumuşak
Hallerimvarbenim ilkimbebee Valla ben arkasında kap olan bir markadan sipariş ettim başka bir markanın alakasız bir tarağını gönderdiler o yüzden tavsiye edemicem🤷🏻♀️
ilkimbebee CansuDRY ben Konak tarağı almayı düşünmüyorum sadece keçi kılı tarak almayı düşünüyorum eğer Konak vs olursa onu ayrı alırım diye düşündüm ama bakalım
Sinemozy beyzacmvrc sapsız olan varya o konak tarağı diye geçiyor ben ek olarak baybjem aldım onu daha çok öneren vardı
Papatya111  <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/02/10/fMXkQ.jpg” alt=“fMXkQ.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/02/10/fMeK9.jpg” alt=“fMeK9.jpg” border=“0”> ben trendyoldan yaptırdım orgaminikim markası çok memnun kaldım 79.90 TL’ye