Merhaba güzel anneler ve anne adayları💜
30+2 haftalık hamileyim. 2 gün öncesine kadar deli gibi oynayan tekme atan kızım 2 gündür bir sakinleşti. Yani tamam hareket var biraz hissediyorum soluma uzandığımda ama eskisi gibi ayaktayken ya da otururken hissedemiyorum. Acile gidip göstermemek için zor tutuyorum kendimi. Normal bir durum mudur bu? İlk gebeliğim bu yüzden bilemiyorum tam size sormak istedim :(