Kızlar bizim burda devlette asla söylemiyorlar çıldırtıyolar resmen yok göstermiyo yok daha erken vs diye diye 20.haftayı bulduruyorlar yani bende özele gidicem arada gidiyorum zaten de asıl sorum cinsiyet belli olur mu olmazsa da buraya atarım ama yine de bilemiyorum ya🙂🙂öğrenen varmı kız veya erkek olsa da