gamzeliyarim28 Gizemlibirisi ya eminim ki pit diye çıkmamıştır. Ama ben sadece onu düşünmek istiyorum 😂 hangi hastaneydi??
[silindi] gamzeliyarim28 sancıyı hiç hissetmiyorsunuz, doğum anında ıkınmayı ayarlamak için nst’ye bağlı oluyorsunuz devamlı☺️ dikiş vs olurkende hissetmiyorsunuz büyük rahatlık 😁
Ozgee123 Nis evet normalde bende istiyorduö ama doğumda ıkınma hissi zorlaştığı için bebeğimi düşündüm öncelikli olarak o yüzden vazgeçtim epidural fikrinden bende
gamzeliyarim28 Ozgee123 öyle olmasın diye belli bir süre sonra epidurali kesiyorlar diye duymuştum sanki ben de
Tevhidehli1 gamzeliyarim28 ben ölüyordum sandım epidural verilmeden ilaç verilince her şey toz pembe :)))
Gizem19-23 gamzeliyarim28 epidural yaptırınca dedim ki bulandan Allah razı olsun ama tabi geçmesi gerekiyor etkisinin ki ıkınma fln olsun doğum anında. acilmam olunca epidural in etkisi geçmişti zaten doğuma aldılar ben dikiş fln da hiç hissetmedim valla :)
gamzeliyarim28 Gizem19-23 insallahhh. Aslında suda dogum istiyorum ama olmazsa epidural var aklımda 😊