Nessy 3 gün reglim gecikti bugün akşamda açık pembe renkte kan Ama sadece peceteyle sildiğimde geliyor ped kullanmaya başladım hiç kan yok idrar yapınca da kan yoktur neden böyle oluyor yorum yaparsanız çok sevinirim
Bussuusu Nessy benimde bu ay ayrı ayrı günlerde 1 defalık akıntıyla birlikte leke geldi 5 defa oldu bu en son adete 3 kala dün geldi ilk defa böyle bişey oldu bekliyorum bende
Momdiary İlk başta bende böyle oldu yerleşme kanı oldugunu anladım 3 gün sonra kesilmişti akıntı geliyordu sadece 6 gün olunca test negatif çıktı 8. Gün tekrar yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim hamile olduğum netleşti