Merhabalar, bebeğime 12+3 iken detaylı ultrason yapıldı ve 99.9 kız dendi, şimdi 16. Haftam ve farklı bir doktora gittim cinsiyetini sorduğumda erkek olduğunu söyleyip çıkıntısını gösterdi.. böyle bir durum yaşayan var mı? 16 dan sonra cinsiyet değişir mi tekrar? Tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum