momandbabyy1 Bugün kendimi enerjik bulunca biraz yoruldum önce yürüyüş sonra evdeki işlerdi derken fazlasıyla yorulmuşum. Az önce de karnımda seğirmenin sert halini hissettim tekme mi kasılma mı anlamadım ilk defa oldu. 28deyim bu arada.
AyFa1608 momandbabyy1 zeynepmom34 MinelHaapy Kızlar hareketleri nasıl bebişlerinizin ? 27+2 yim 2 gündür az sanki hareketi. Bugün 4 de bir hissettim aniden kramp gibi bişey oldu karnım çok değişikti sonra baktım sağ tarafıma toplandı ovaladom yön falan değiştirdim düzeldi ama bu ara hareket az sanki tekmeden ziyade seyirme gibi
MinelHaapy Bende 28 haftalığım bendede bazen oluyor toplanıp sertleşiyor ama burda çoğu postta okudum olabiliyormuş öyle şeyler
momandbabyy1 MinelHaapy Kramp desem tam kramp değil hareket miydi bilmiyorum ilk defa oldu anlık sancı hissettim
momandbabyy1 AyFa1608 Aynen benim de böyle özellikle bugün çok hareket hissetmedim akşam da kramp gibi bir şey oldu nasıl tarif etsem bilmiyorum ama seğirmenin biraz sert haliydi
zeynepmom34 AyFa1608 benimki harekketli canım hele gece yatarken dahada harekketleniyo ama gündüzleride 10 geçiyo saymıyorum ben normalde hissediyorum tekme attığını falan yediğim şeyerlere tepki veriyo öyle işte
AyFa1608 momandbabyy1 oluyor galiba bu zamanlarda. Salı doktora gittim şükür herşey yolunda. O gün de çok hareketliydi 2 gündür az. Uyuyor diye avutuyorum kendimi 🤦
zeynepmom34 momandbabyy1 ayşecim ama hani 25. 26 haftaya göre biraz yavaşladı doktora sordum 100/99 uyuyorlarmış 27. Hafatda hep sorun yok yani
yagmur_byd Bizde 27 haftalık olduk gündüzleri otururken yada yatarken arada hareket ediyor geceleri daha çok hareketli