minnoskiz- 1Gunes bende 36+2 yim çok ağrımıyor ama ara ara batmalarım oluyor benimde.Birde ani hareket yapınca sorma gitsin.
1Gunes minnoskiz- vallahi öyle benimde yataktan kalkarken daha kötü batıyor. Acaba normal mi bilemedim.
Denizkizi123 1Gunes ben yataktan çok zor kalkıyom kalkış alamıyorum zaten yürümek için açılmam 1 dk sürüyor
1Gunes Denizkizi123 ay vallahi ayniyiz önce yatakta oturuyorum sonra ayaga kalkıyorum zorlaniyorum her şekilde
yagmurb ben de 35+5 teyim batma bende de oluyor bugün doktor kontrolüm vardı sordum, artık olması gerekiyor zaten normal endişelenmeyin dedi
Denizkizi123 1Gunes evet ayağımı salıyorum sonra geri alıyorum çok zordayım ikinci hamileliğim bide ilkte böyle şeyler hiç yaşamadım
Skrn1 Aynı şikayetten dün gittim nst başlandı hiç bişey çıkmadı bebek kafası aşşağıda olduğu için baskıdan oluyor dedi doktor ☺️
1Gunes Skrn1 benimde sancum çıkmıyor nts de ama bebek çok hareketli maşallah dedi odktorumuz 20 dklik nts ’yi bebek hareketli olduğu iicn 50 dk cikiyoruz
Skrn1 1Gunes benimde aynı bebeğim çok hareketli hatta bugün hareketleri bide değişti göbek deşiğimde ellerini döndürdüğünü düşünüyorum öyle değişik bişey oldu dinlenince geçti buraya yazdığım kadar şiddetli değil bebek baş aşşağı olduğu için acaba doğum kanalına mı indi diye korkutuyor bu ağrılar bazen
1Gunes Skrn1 benim de 28.haftada donmuş baş aşağı bazen öyle tuhaf oluyor ki sanki kasıklarımı gıdıklıyor 🤣 bazende ver odan bir böbrek der gibi acıtıyor 🤣 saglicakla zamanin da kucağımiza alırız inşallah
Skrn1 1Gunes 😂😂😂 hahaha aynen diyorum böbreklerimden bir parça alacak şimdi sağlıklı olsunlar da gerisi hiç önemli değil çekeriz 🙏🏻