Zuleyhakaan bende buna katılıyorum kaka dıyeceğime b*k dıyorum ve bunu özgürce söylüyorum. kim ne derse desin yada ihh yaptın mı dıyorum oğluma. Bazen suratıma bakanlar oluyor bende açıklamasını yapıyorum yani kaka diyince insan görgülü mü oluyor anlamıyorum.
Mvisss9 Gerçekten doğru söylüyor arkadaş farklı telaffuz etsek daha uygun olur aslında ama bu durum pek önemsenmiyor bilinmediği için
Elanaz [bilinmeyen] Bir buna duyar kasmadığınız kalmıştı o da oldu, düşün insanların yakasından isteyen dışkı istemeyen kaka, büyük abdest desin. Her derdimiz bitti sıra buna geldi
ZeyooZ Hayir ondan sonra ulturasyon yazanlara migde yazanlara laf ediyoruz diye ayaklanan tayfa degil mi bunlar!!
ElifGunesaltn Kimse kusura bakmasın da elalemin ay şu haftamda eşimle şöyle böyle ilişkiye girdim diye açılan postlar da kurtlar gibi merakla yorum okursunuz gelmiş buna gereksiz diyorsunuz. Gereksizse kalabalık yapmayın. Size göre gereksiz olabilir benim için gayet önemli bir Bilgi. Teşekkür ederim 😉