hbm35 Kızlar 15+5 teyim göğüslerim sızlıyo çok canım yanıyo kaşıntı vardı kaşıdım kırmızı lekeler oldu şimdide acayip sızlıyo kocaman oldular zaten napıcam ben benim gibi olan var mı
Oznurtopal Acaba göğüs ucu kremi mi surseniz 🥲 tam emin değilim ama iyi gelebilir. Göğüs ucu kremi ve gümüş kapak
cannjuuu Sizin haftalarınızdayken benim de o şekilde olmuştu. Şişmişlerdi sızlıyorlardı kaşınıyordu. Göğüslerim küçüktü hamilelikten dolayı büyüdüğü için o şekilde oluyor bence. Daha sonralarda zaten göğüs altlarım çatladı.