1Gunes nergismom baby’s green aldım set şeklinde içeriği temiz ve kiyafelerde deterjanı kullandım çok güzel kokusuz ve kıyafetleri sertlestirmiyor
guzelanne01_ nergismom kızıma 12 yıl önce chicconun setini aldım hiçç yaramadı Zaten alerjikmiş biz 3 yaşına kadar topicramın ürünlerini kullandık Sıvı deterjandada dalinin sıvısı ile durunun sabun tozunu ve dalinin yumuşatıcısını kullanım memnun kaldım☺️
kbra19 nergismom bende 2. Kızmda e bebek şampuanını kullanmıştım o zamanlar iyi diye duymuştum şuan yine tekrar araştırıyorum hala memnuniyet varsa alacağım
Ravzanur23 Deterjan olarak green clean aldım şampuan da içeriğine en güvendiğim incia köpük şampuan aldım
CmreKsidar nergismom şampuan ıncıa aldım deterjan green clean aldım ama daha 2 ay sonra kullanacağım ☺️
Aslaninannesi01 nergismom bübchen kullanıyorum, deterjan olarakta duru granül kullanyrdum son aldığım pakette sıkıntı yaşadım erimemeye başladı e bebekten fakirin granülünü aldım şuan onu kullanyrum çok memnunum