guzelanne01_ endişelenmeyin sizinle aynı şeyleri yaşıyoruz benimde ikinci gebelik ilk gebelikte kızım olacaktı ama 26 haftamda kaybettim. Onda 14,15 haftalarda seğirme olarak hissediyordum. İkinci gebeliğimde ise oğlum olavak Allah’ımın izniyle bu yavrumda seğirme bile hissetmiyorum sadece bir yerde top gibi toplandığını bir defa denk gelmiştim fotoğraf bile var😀 hep korku içinseydim doktoruma sorardım normaldir o haftalarda hissetmemek 19,20 de hissetmeye başlarsın dedi gerçekten de öyleydi 19+1 de akşam sırt üstü uzanınca hareket hissettim parmağımla bastırıp ovaladılar tekrar hissettim o an anladım ki yavrum artık tepki vermeye başlıyor 🥹❤️