incitanesi__ Kızlar bebişleriniz kaç haftalık ve kaç kilooo 🥳 Benimki 19 haftalık 300 gram sanki tombiş mi yoksa normal mi 😂
guzelanne01_ incitanesi__ 18 haftalıkken gittim canım 210 gr benimde bence normal☺️Güzel sizinde güzel haftasına göre iyi
guzelanne01_ incitanesi__ bence normal canım erkekse seninde tam normal☺️Kız çoçuk kilosu peryodu ile erkek peryod bile ayrı yani ☺️
arelbaby incitanesi__ 23+3 608 gr 28 cm 👶 dediğiniz haftaya göre 200-300 arası oluyor sizin ki normal bence
guzelanne01_ Merve_02_02 kızlar öyle canım az gibi görünüyor minyon olduklarından kızımda benimde öyleydi son haftasında toparlandı maşallah 3900 doğdu hiç canını sıkma
incitanesi__ guzelanne01_ benim bebiş kız hayatım 🥰 biraz tombiş gibi geldi ama normal herhalde baksana hepiniz öyle demişsiniz 😊
Simay13 19+4.de gittim 313 gramdi. Boyunu demedi. Şimdi 22 haftalık tam. Pazartesi kontrolüm var merak ediyorum😁
gstetik incitanesi__ 19haftalikken benimki de 300grdi canim normal haftasiyla uyumlu gidiyor benimki hala