Masha cok aşırı hastası var cınku bes dkka bos deil geleeni gideni inanılmaz yaşlı hastalarıda var o yzden gec donus yapıyor ama watsabından ben hep ulastım smdıye kdr evet en buyuk sıkıntısı medicananın nobetci deil icapcı olmaları oda kim belli deil fakat su avantaj dger doktorlarda cok iyi yani icapcı gelse o gun bu kim guvenemem demeyiz ki doktor cok evhamlı basından savmıyor en ufak seyde yatıs verip takip eder bana cok yardımı dokundu ondan once bes doktor gezdm boyle konusan ilgilenen olmadı