Minaa_m Kızlar su içemiyorum 7 haftalığız kac litre su içmek gerekiyor Salatalık yesek yada başka su ağırlıkta olan bisey olur mu su içmemek bebeğe nasil bi zarar verir
Zeynep_61_70 Minaa_m canim vallaha zor da olsa içmen gerek ben şu hiç içemiyor dum bir bardak bir günde içiyordum ancak ama artik içmek zorundayim içiyorum 2,5 litre bazen 3 de oluyor eğer içmez sen idrar yolu enfeksiyonu oluyor buda çok tehlikeli
MadameHappy34 Minaa_m Su şişesi ile arkadaş oldum ben nereye o oraya günde 2 litre içmeye çalışıyorum içmediğim de hemen enfeksiyon oluyorum zaten.
Benas Minaa_m en az 2,5 3 litre içmeniz lazım hem bebeğin sağlıklı gelişimi için hem de sizin ödem tutmamanız için
minikmucizem1_ Minaa_m bende hiç içmedim bide kış olunca hiç içilmiyor su hafif idrar yolu enfeksiyonu çıktı içmeye çalışıyorum ama yinede 2 litreden fazla içemiyorum su içtiğim an tuvalete gidiyorum çok sıkıldım tuvaletten🤦🏻♀️
Humeyraeslem1 Sizde idrar yolu enfeksiyonuna yok açar özellikle gebeliğin başında günlük 2 lt su içmeniz lazım
Mgizem Minaa_m ben de içemiyordum, çok fazla tiksinmiştim 7.haftamdan itibaren limonla içebiliyorum hâlâ şuan 19+3 oldum. Sanırım 9 ay boyunca da böyle devam edecek 🤷🏻♀️